Finaledag Vlaardings Kampioenschap!
Tropische omstandigheden tijdens de finaledag bij CION, waar 5 teams van CWO moesten strijden om de titel "beste van Vlaardingen".
s'Ochtends vroeg trapten de talenten van de JO8 en JO9 af op het kunstgras tegen Zwaluwen. Beide ploegen kwamen een moment op voorsprong , maar helaas kwamen beide ook net iets te kort voor de winst.
De JO12-1 liet geen spaan heel van Victoria'04. De heren en dame van Oda , Veidi en Jordy combineerden erop los en waren de eerste kampioenen onder de CWO-vlag. Het werd uiteindelijk 8-1.
JO14-1 Moest het opnemen tegen Zwaluwen.
Ali , Bafel en Emre hadden hun zaakjes goed voor elkaar en wonnen met 5-1.
Het slotstuk was voor de JO17-1. Deze kruistten de degens met oude bekende VFC. In een ware thriller trok CWO aan t langste eind en mochten de heren van Maikel en Romy zich voor de 3de keer op rij Vlaardings kampioen noemen. 4-2!
s'Ochtends vroeg trapten de talenten van de JO8 en JO9 af op het kunstgras tegen Zwaluwen. Beide ploegen kwamen een moment op voorsprong , maar helaas kwamen beide ook net iets te kort voor de winst.
De JO12-1 liet geen spaan heel van Victoria'04. De heren en dame van Oda , Veidi en Jordy combineerden erop los en waren de eerste kampioenen onder de CWO-vlag. Het werd uiteindelijk 8-1.
JO14-1 Moest het opnemen tegen Zwaluwen.
Ali , Bafel en Emre hadden hun zaakjes goed voor elkaar en wonnen met 5-1.
Het slotstuk was voor de JO17-1. Deze kruistten de degens met oude bekende VFC. In een ware thriller trok CWO aan t langste eind en mochten de heren van Maikel en Romy zich voor de 3de keer op rij Vlaardings kampioen noemen. 4-2!
