Verslag JO7-2

Met de gesponsorde kleding van IEMMS Keukens en interieur uit Vlaardingen, kwamen onze toppers van CWO JO7-2 stralend voor de dag . Klaar voor drie wedstrijden op eigen terrein..

Na een goede warming up hadden de jongens zin in de eerste wedstrijd, echter kwam de tegenpartij niet opdagen.

We besloten even terug te gaan naar de kleedkamer om daar even te rusten. Vince maakte gebruik van de gelegenheid en trakteerde zijn team op een snoepje en een drankje, dit was nog voor zijn zevende verjaardag.

Verslag van de wedstrijd tussen CWO JO7-2 en Excelsior20:

In een uitstekende wedstrijd hebben de spelers van CWO JO7-2 hun uiterste best gedaan om de taken die de trainers Vincent en Michael hadden meegegeven uit te voeren. Ondanks hun sterke prestaties, verloren ze uiteindelijk met 1-2 van Excelsior20.

De aanvallers Ace en Zayn waren zeer actief tijdens de wedstrijd, waarbij ze veel aanvallen opzetten en de verdediging van Excelsior20 onder druk zetten. Hun inzet was bewonderenswaardig en zorgde voor spannende momenten voor het doel van de tegenstander.

Massin toonde zich als een hardwerkende speler op het middenveld, waarbij hij constant in beweging was en zijn best deed om het spel te controleren en kansen te creëren voor zijn teamgenoten.

De verdediging, bestaande uit Vince en Mats, stond stevig en weerde veel aanvallen van Excelsior20 af. Ze werkten goed samen om de aanvallers van de tegenstander te stoppen en hun eigen doel te beschermen.

Verslag van de wedstrijd tussen CWO JO7-2 en vv Kethel Spaland:

In een spannende ontmoeting stond CWO JO7-2 tegenover vv Kethel Spaland. Het was duidelijk te zien dat de spelers van het CWO-team elkaar goed kenden; bij elke wedstrijd blijkt weer dat ze aan elkaar gewaagd zijn.

Het team bestond uit Vince, Mats, Idris, Massin, Zyan en Ace. Ondanks de strijd en de wil om te winnen, eindigde de wedstrijd helaas in een 1-2 nederlaag voor CWO.

Vandaag moesten de spelers het stellen zonder hun trainer Alireza, maar desondanks toonden ze veel inzet en voerden ze de opdrachten goed uit. Het samen spel was uitstekend, waarbij de spelers elkaar ondersteunden en samenwerkten om kansen te creëren en de tegenstander onder druk te zetten.

Hoewel het resultaat niet in het voordeel van CWO uitviel, kunnen de spelers trots zijn op hun prestaties en teamwork. Met blijvende inzet en training zullen ze zeker sterker terugkomen in de volgende wedstrijd.

Verslag van de wedstrijd tussen CWO JO7-2 en vv Kethel Spaland:

In een spannende ontmoeting stond CWO JO7-2 tegenover vv Kethel Spaland.  bij elke wedstrijd blijkt weer dat ze aan elkaar gewaagd zijn.

Maar ook deze wedstrijd lukte het CWO_JO7-2 niet om de wedstrijd naar hun had te zetten. En eindigde ook deze wedstrijd in een 1-2 nederlaag voor JO7-2.

De trainers zijn ontzettend trot op de groei en inzet van deze ploeg en kijken met vertrouwen uit naar volgende wedstrijden

Groetjes van de trainers

Michael & Vincent