Wedstrijdverslag JO7-3 10 februari 2024

Op zaterdag 10 februari speelde CWO JO7-3 twee intense thuiswedstrijden.
De eerste confrontatie was tegen de sterke tegenstander uit Rhoon.

Noah opende met een geplaatst afstandsschot de score al vroeg in de wedstrijd. Vervolgens pakte Louay door en maakte al snel de 2-0 na een mooie steekbal van Kalle.
Het spel ging over en weer en begon op een slijtageslag te lijken. Gelukkig bestaat het team van CWO uit 6 spelers, zodat er goed door gewisseld kon worden. Het combinatiespel en afwerking kan nog wel een stukje beter en zal worden opgepakt bij de training.
Want ondanks een moedige weerstand van CWO eindigde de wedstrijd met een score van 3-2 in het voordeel van Rhoon. De kleine strijders van CWO blijven echter overtuigd dat ze een gelijkspel van 3-3 hadden neergezet.

De tweede wedstrijd tegen WCR was een knaller; een indrukwekkende 9-0 overwinning voor CWO. Een heerlijke opsteker voor het team! Alle spelers van het team hebben minstens 1 keer gescoord gedurende de hele wedstrijd. Trotse vaders en moeders, high-fivend het weekend in.

De aankomende week even geen wedstrijd. Dit komt goed uit, want de jongens van CWO JO7-3 willen graag trainen om wat leermomentjes op te pakken.
Na 3 voetbalzaterdagen staat CWO er goed voor in de tussenstand!