CWO JO11-2 Positieve puzzelstukjes.

De Sint is weer terug naar Spanje, kerst staat voor de deur en wij spelen een wedstrijd op de laatste officiële speeldag van fase 2.

Er komt nog wel een inhaalronde waar wij ook nog in actie moeten komen, maar dat is volgende week pas.

Op deze zaterdag staat de wekker vroeg, want Alexandria’66 JO11-2 – CWO JO11-2 start al om 08:30 uur.

De trainers begeleiden de kids om 07:45u naar de kleedkamer waar de kachel al een poosje op standje hoog stond.

De vele ouders trakteren zichzelf nog even snel op een warm kopje koffie of thee om vervolgens hun plek langs de lijn op te zoeken.

De groep kids is compleet en onder leiding van aanvoerder Dewi beginnen ze aan de warming-up.

Bij de CWO 11-2 zit het deze fase niet echt mee, maar week in week uit zien de trainers wel verbeteringen.

We worden sterker, slimmer en harder.

Het is een kwestie van tijd dat de puzzelstukjes op de juiste plek vallen.

Vandaag spelen we weer eens in de ouderwetse 3-3-1 opstelling.

Levy in de goal

Eysan, Rover en Dewi als verdedigers

Darrel, Mats en Mas op het middenveld en Amylia in de spits

Aslan en Beau starten in de wissel.

We beginnen sterk en zijn de overheersende partij, maar door een beetje pech komen we 2-0 achter.
Voor de wedstrijd kreeg mid/mid Mats van de trainers ingefluisterd als de opening wordt gezien; schieten van afstand.

En tegen het eind van het 1e kwart gebeurde dat ook na een mooie dribbel vooraf. Aansluitingstreffer 2-1 is een feit.

In het 2e kwart mochten Darrel en Amylia even bijkomen.

Al snel mocht Mats inkoppen na een prima corner van Aslan; 2-2

De aanvoerder van A’66 werd naar voren gestuurd en deze jongen houdt blijkbaar heel erg van spinazie en pindakaas.

Alle ballen van A’66 gingen lang naar voren op de aanvoerder en al snel viel de 3-2.

Onze hartslag ging daarna snel omhoog toen Amylia na een mooie dribbel 2 spelers voorbij was en alleen op de keeper af ging, maar ze vergat te scoren.

Uit de tegenaanval viel de 4-2.

Mats en Eysan mochten even genieten van een welverdiende extra pauze.

In het 3e kwart ging het spel op en neer en heeft Darrel nog een deuk in de paal geschoten na een afstandsschot.

Ook het 4e kwart gaat redelijk gelijk op.

Met als hoogtepunt dat Mas nog de buitenkant van de paal raakte na wederom van afstand geschoten te hebben.

Wij gaan weer verder puzzelen met de positieve punten als speerpunt.

Mooie stevige duels gezien, de bal willen hebben, aannemen en controleren van hoge ballen en deze wedstrijd de 2e helft geen tegendoelpunten.
Op naar de laatste wedstrijd van fase 2 tegen Xerxes JO11 -1

Tot volgende week;