Het is weer zaterdag !

Net als vorige week zaterdag spelen we thuis bij CWO.
Vandaag staan er maar 2 ipv 3 wedstrijden op het programma. We kennen beide tegenstanders al, Kethel Spaland en Zwaluwen. Van beide verloren we op onze eerste speeldag.
De voorbereiding was ontspannen en we hadden wat langer de tijd voor de warming up omdat Kethel Spaland en Zwaluwen als eerste tegen elkaar speelden. Trainer Ali benutte de warming up dan ook optimaal door de jongens een afrond en inspeeloefening te laten doen. Zagen we daar al de eerste tekenen voor een goed resultaat vandaag …
Zwaluwen won ruim van Kethel Spaland, 6-2. Daarna was het onze beurt tegen Kethel Spaland. Wat een wedstrijd was dit zeg. We kwamen achter maar knokte ons terug en dat herhaalde zich een paar keer. We bleven er voor gaan en door goede acties van zowel Massin, Idris, Vince en Mats was het Zayn die scoorde en bleef scoren. Massin pikte zoals vaak ook nog een doelpuntje mee en dat bracht de eindstand op 7-6 ! Jawel we wonnen deze wedstrijd gewoon dik verdient !
De trainers waren trots. En al nagenietend werden de spelers alweer opgepept voor de volgende wedstrijd tegen Zwaluwen.
Deze wedstrijd verliep wat moeizamer. Ondanks goed werk van Idris, Vince en Mats en doelpunten van Massin en Zayn kregen we dit keer de score niet omgedraaid en verloren we met 2-7.
Ondanks dit verlies gingen we met opgeheven hoofd naar de kleedkamer.
Er zaten goede fases tussen maar helaas werden de kleine foutjes vaak een doelpunt tegen. Hier gaan we weer mee aan de slag op de training. Na de training woensdag is er ook zaterdag training en daarna is het 1 week vakantie. Na de vakantie starten we dan met fase 2.
En …woensdag is het zover ! Het eerste echte teamuitje van JO7-2 … Pizza’s zelf maken, bakken en eten bij trainer Ali thuis. Als dat geen feestje wordt 😉

tot volgende week, groetjes Michael, Ali en Vincent