CWO JO7-2

Zaterdag ochtend verzamelde de jongens van CWO JO7-2 zich op het sportpark van Zwaluwen, elke speler wordt met veel enthousiasme ontvangen door spelers en trainers.

Verslag van de wedstrijd tussen CWO en Kethel Spaland.

De eerste wedstrijd is tussen CWO JO7-2 en Kethel Spaland was een ware demonstratie van uitstekend voetbal, waarbij CWO een hecht team vormde dat voor elkaar werkte.

CWO  JO7-2 begon de wedstrijd met een sterke defensie, bestaande uit Vince en Mats, die de aanvallen van Kethel Spaland effectief wisten te stoppen.

Op het middenveld toonden Idris en Massin hun vaardigheden en controle over het spel, waardoor CWO constant druk kon uitoefenen op de tegenstander.

De aanvalslinie van CWO, gevormd door Zyan en Ace, zorgde voor dreiging en creëerde talloze kansen voor het team.

Het was een dag waarop alles op zijn plaats viel voor CWO JO7-2, met een ware teamprestatie waarbij de spelers de opdrachten van de trainers Vincent, Alireza en Michael uitstekend uitvoerden.

De scoreverloop was als volgt:

– 0-1, gescoord door Ace

– 0-2, gescoord door Massin

– 0-3, opnieuw gescoord door Massin

CWO behaalde een overtuigende overwinning met een eindstand van 3-0, dankzij een solide verdediging, een sterk middenveld en een doeltreffende aanval.

Verslag van de wedstrijd tussen CWO en Zwaluwen.

In een intense wedstrijd tussen CWO en Zwaluwen toonde CWO_JO7-2 zich als een sterk team dat vastberaden vocht voor de overwinning.

Met Vince en Mats als solide verdedigers stond de verdediging van CWO als een huis, waardoor de aanvallen van Zwaluwen werden afgeslagen.

Op het middenveld werkten Idris en Massin hard om het spel te controleren en kansen te creëren voor de aanvallers Zyan en Ace.

Ondanks het uitstekende spel slaagde CWO er niet in om de overwinning binnen te halen in deze tweede wedstrijd van de dag.

De spelers vochten als leeuwen, maar het lukte niet om de winst naar zich toe te trekken, ondanks talrijke kansen voor CWO.

De scoreverloop was als volgt:

– 1-0, gescoord door Zwaluwen

– 1-1, gelijkmaker gescoord door Ace

– 2-1, doelpunt voor Zwaluwen

– 2-2, gelijkmaker gescoord door Zyan

Uiteindelijk eindigde de wedstrijd in een gelijkspel, waarbij CWO net niet genoeg kon doen om de overwinning binnen te halen, maar toch een sterke prestatie neerzette.

Trotse groet de trainers…